relative

Přednášky a workshopy

PŘEDNÁŠKY A WORKSHOPY FORTEL 2017

V rámci veletrhu Fortel proběhne blok přednášek a workshopů, které povedou zkušení lektoři a odborníci z praxe. Dozvíte se například, proč nejdříve najít své talenty a podle nich hledat své optimální profesní uplatnění, jak se dobře připravit na výběrové řízení a jak se při hledání nové práce nejlépe prezentovat. Dostanete informace o tom, jaké příležitosti rozvoje nabízejí velké mezinárodní společnosti v regionu a kde můžete získat podporu pro rozvoj vaší kariéry nebo vašeho podnikání. Přednášky a workshopy proběhnou ve dvou paralelních blocích v pátek 26.května od 15 do 18 hodin v  hlavní hale veletrhu a budou otevřeny široké veřejnosti.

 

PŘEDNÁŠKY

Hledáte práci?  S námi na to nejste sami. /15:00 – 15:30/

Bc. Lenka Hájková /Občanská poradna Třebíč/, Zdeňka Hobzová, DiS., /TaxiS sociální rehabilitace/, Nikola Sobotková /Íčko Třebíč/ 

Nezisková organizace Občanská poradna Třebíč, služba TaxiS sociální rehabilitace a Informační centrum pro mládež Íčko Třebíč mají jedno společné – poskytují lidem z Třebíčska individuální poradenství v oblasti práce, kariéry, profesního rozvoje a zaměstnanosti. Zatímco Občanská poradna nabízí své služby všem občanům nad 16 let, TaxiS pomáhá lidem se zdravotním a sociální znevýhodněním, kteří chtějí pracovat a nedaří se jim práci získat nebo si ji udržet. Íčko nabízí kariérového poradenství zejména pro žáky základních škol.

Lenka Hájková má jako kariérová poradkyně největší zkušenosti s dlouhodobě nezaměstnanými a rodiči na rodičovské dovolené. Zdeňka Hobzová pracuje s lidmi se zdravotním a sociálním znevýhodněním již více než 10 let. Nikola Sobotková se v Íčku věnuje zejména dětem posledních ročníků základních škol.

 

Jak nejlépe využít dobu registrace na Úřadě práce pro svůj rozvoj? /15:30 – 16:00/

Ing. Ilona Vybíralová /Úřad práce ČR, kontaktní pracoviště Třebíč/

Každému se může stát, že se v průběhu života ocitne v registraci Úřadu práce.  Jak můžeme této životní etapy co nejlépe využít pro svůj rozvoj? ÚP nabízí žadatelům o zaměstnání různé nástroje na zvýšení jejich šancí na získání vhodné práce. Kromě nabídek a vyhledávání zaměstnání jsou to např. rekvalifikace, různé vzdělávací a rozvojové projekty a dotace pro zaměstnavatele. ÚP vás také může podpořit v rozjezdu podnikání nebo zde můžete získat konzultace k volbě či změně povolání.

Ilona Vybíralová pracuje v Informačním a poradenském středisku pro volbu a změnu povolání třebíčského Úřadu práce.

 

Příležitosti pro zaměstnance velké mezinárodní firmy /16:00 – 16:30/

Ing. Marcela Marázová /MANN+HUMMEL Service s. r. o./

Zaměstnaná matka tří malých dětí představí příležitosti, které přináší práce ve velké mezinárodní společnosti v našem regionu. Kromě benefitů se zaměří na tzv. work-life balance, tedy opatření, která pomáhají zaměstnancům kultivovat rovnováhu pracovního, rodinného a osobního života – flexibilní pracovní dobu, zkrácené pracovní úvazky a práci z domu. Tématem budou také očekávání firmy ohledně znalostí a zkušeností kandidátů, možnosti jejich profesního růstu a rozvoje a uplatnění studentů a absolventů ve firmě.

Marcela Marázová se pohybuje v oblasti korporátní komunikace již přes 15 let. Ve společnosti MANN+HUMMEL Service s. r. o. má v současnosti na starosti spolupráci se středními & vysokými školami a spolupodílí se na učebních plánech a metodikách.

Základy správné sebeprezentace /16:30 – 17:00/

Daniela Vilhelmová /FRAENKISCHE CZ s.r.o. /

Je sebeprezentace klíčem k úspěchu ve výběrovém řízení nebo je zcela dostačující požadovaná kvalifikace a praxe? Je způsob vlastní prezentace tím správným klíčem k úspěšnému obchodnímu jednání nebo je podstatný konkrétní produkt či služba? Specialistka v oblasti PR nás seznámí se základními pravidly úspěšné sebeprezentace a na názorných příkladech ukáže, proč sebeprezentaci nepodceňovat, ale ani nepřeceňovat současně.

Daniela Vilhelmová má mnohaleté zkušenosti v oblasti lidských zdrojů. Interní a externí komunikaci se intenzivně věnuje poslední tři roky. Ve firmě FRAENKISCHE CZ s.r.o. pracuje jako specialista firemní komunikace a PR.

 

Koučink profesních, kariérních a podnikatelských cílů /17:00 – 17:30/

Mgr. Zuzana Dudková

Díky reálným výsledkům a praktickému užitku je koučování rozšířenou metodou rozvoje využívanou podnikateli, manažery i zaměstnanci. Koučink zvyšuje efektivitu a produktivitu jednotlivců, týmů i celých firem. Zvyšuje také spokojenost a chuť pustit se do potřebných změn. V čem spočívá kouzlo koučinku? V čem může být užitečný právě vám ve vaší specifické situaci? Dozvíte se, jak metoda koučování funguje, co nabízí, i kde jsou její limity.

Zuzana Dudková se koučování věnuje na volné noze i v rámci různých projektů. Koučování je pro ni především o otevřenosti, hravosti a odvaze vnímat věci nově. Nejraději s klienty pracuje venku při chůzi krajinou.

 

Podpora podnikání na Vysočině /17:30 – 18:00/

Mgr. Adam Joura /Regionální kancelář CzechInvest v Jihlavě/

Příspěvek nabídne výčet možností podpory podnikání agenturou CzechInvest – například investiční pobídky, programy pro Start-Upy, užitečné databáze a další služby. Věnován bude také různým formám podpory podnikání, jichž lze na Vysočině využít, ať už jde o operační programy, různé fondy, nebo třeba úvěry od státu či se státním ručením.

Adam Joura se dlouhodobě se zabývá problematikou strukturálních fondů. Po zkušenostech ze soukromého sektoru pracuje od roku 2015 v Regionální kanceláři agentury CzechInvest pro Kraj Vysočina, kterou nyní vede.

 

WORKSHOPY

Najdi svůj talent! … a podle něj své pracovní uplatnění /15:00 – 16:00/

Bc. Soňa Lhotáková

Dříve než začnete hledat práci, může být užitečné si ujasnit, kdo jsem, co umím, co nabízím trhu práce a jaké jsou mé silné stránky. Provedením důkladné bilance svých dovedností, schopností a pracovních zkušeností se můžete dozvědět, kde máte největší šanci uspět. Někdy je z různých důvodů potřeba zaměřit se na hledání jiné práce, než jakou jste dělali v minulosti nebo vám praxe chybí. Bilance dovedností vám pomůže najít vaše schopnosti, které můžete uplatnit v různých oborech a povoláních.

Životním posláním Soni Lhotákové je pomáhat lidem objevovat jejich potenciál, silné stránky a motivovat je k jejich naplňování. Tento talent používá v různých povoláních a projektech – jako personalistka, kariérová poradkyně a lektorka.

 

Výběrové řízení – vždy připraven! /16:00 – 17:00/

Mgr. Zuzana Žatečková

Jaká jsou specifika trhu práce v našem regionu? Jak a kde hledat vhodnou práci? Kromě odpovědí na tyto otázky si z workshopu odnesete osobní zážitek z výběrového řízení. Vyzkoušíte si roli personalisty, který vybírá na základě životopisů nejvhodnější kandidáty. Budete se účastnit pohovoru nebo ho sledovat v praxi. Uvědomíte si, jakým zbytečným chybám ve výběrovém řízení se můžete vyvarovat a na co je se dobré se předem připravit, abyste ve výběrovém řízení uspěli.

Zuzana Žatečková je majitelka třebíčské personální agentury Nový start, se svým týmem zprostředkovává zájemcům práci podle jejich představ a možností. Má letité zkušenosti na poli personalistiky, převážně v náborovém řízení.

 

Jak zlepšit svou koncentraci a paměť aneb Objev potenciál svého mozku! /17:00 – 18:00/

Mgr. Eva Fruhwirtová

Koncentrace je schopnost zaměření myšlenek na jeden bod a setrvání v něm. Bez této dovednosti upadá výkonnost a schopnost se učit novým věcem. Obdržíte praktické návody, jak pracovat na udržení koncentrace a jejím zlepšování. Vyzkoušíte si, jaké to je ovládnout vlastní mozkové vlny. Díky jednoduchým cvičením a zábavným mozkohračkám budete mít možnost potrénovat prostorovou představivost, kreativitu, koncentraci i paměť. Právě tyto kognitivní schopnosti jsou důležité pro váš úspěch při studiu, ve vaší práci, ale také pro osobní život. Poznejte lépe sama sebe a objevte svůj potenciál!

Eva Fruhwirtová je certifikovaná trenérka paměti.

 

 

 

 

vstupné je zdarma, podívejte se na program